bild

Photobucket

lördag 14 maj 2011

what to do.....

Hur tänker barn?
Hur kan dom förändras så enormt från ingenstans?

Igår fick jag besök, trevligt sådant. Har träffat denna person rätt så många gånger.
Tar inte hem personer av de manliga könet bara sådär.
Och absolut inte när jag har min dotter hemma. känns inte riktigt ok....
Men de här känns bra, och så är jag ju en singelmamma som har rätt att träffa någon.

Så tillbaks till igår, denna manliga person fick träffa min dotter. Min underbara dotter, Som nästan alltid är glad, busig och lekig av sig. Vad tror ni händer? Hon är raka motsatsen. HAHA
Hon va på så grymt dåligt humör. Extremt klängig, mammig, skulle ha med mig överallt etc...
Kan ju kanske bero på att hon inte vart med om detta förut typ?
Nu va de inte bara hon som fick uppmärksamhet..
Och han försökte faktist få kontakt med henne, och han va inte osäker eller nått sånt. :)

Sen till natten.
Han sov över, helt ok enligt mig. :)
Min dotter sover alltid hela nätter. Vaknar INTE mitt i natten. (eller nu ljög jag, det kan hända att hon vaknar till när hon inte hittar sin napp, men sen somnar hon ju om)
Men tadaaa inatt så ville hon inte sova som hon brukar. Slutade med att jag sov brevid min dotter i hennes rum. hahahahah

Och pricket över I:et måste ju va detta. När han skulle hem så blev min dotter helt plötsligt glad, hon sa "hej då, hej då, hej då" flera gånger och vinkade på så fint.
När dörren stängdes så utbrast hon i skratt... :)

Vad tror ni är oddsen på att vi kommer ses igen??? hahaha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar