bild

Photobucket

torsdag 5 maj 2011

Obehaglig känsla

Åkte hem från jobbet, samma vanliga väg som alltid. 
Såg några rådjur gå omkring så jag tänkte att de kanske va lika bra att sakta ner farten lite...
Efter några meter så ser jag stora svarta sopsäckar liggandes vid vägkanten. eller de såg ut som två stora säckar som va ihop tejpade. Någonting låg i de ihop tejpade säckarna, något stort. Såg faktist ut som att de kunde varit en kropp där i. Skratta ni bara! De kändes riktigt obehagligt att köra förbi där. 

Jag körde in på parkeringen men kunde inte släppa det jag såg. Bestämde mig för att ringa min mamma. Plockade upp henne och åkte sedan tillbaks till platsen där sopsäckarna låg. 
Mamma klev ur bilen för att ta sig en närmare titt. Vad tror ni låg i påsen eller påsarna? 
INGENTING förutom Flera svarta sopsäckar!! Min mor tyckte att jag va fullständigt knäpp i huvudet...

Men hade jag skitit i att åka tillbaks dit så hade jag inte kunnat sova på hela natten. hade legat och grubblat. 
Tur att de inte fanns någonting i påsarna! 

Med dessa ord säger jag god natt :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar