bild

Photobucket

tisdag 24 maj 2011

Fina blommor vi kommer få

Tadaaa!

Nu kommer ett inlägg med bilder :)
Duktiga jag!

Igår efter att jag hämtat dotter från dagis så skulle vi plantera blommor.
(va det tänkt)
Men givetvis så glömde jag att köpa jord. Mycket smidigt att plantera utan jord...
Nu är saken den att har jag sagt till henne att vi ska göra något så vill jag gärna hålla de.
Hon förstår ju inte det vid den här ålder men de är bra att hålla de man lovar, annars ska man inte säga något alls. Eller så får man åtminstone försöka göra de bästa av situationen som igår.
Hon fick helt enkelt vattna blommorna iaf.




Idag fick hon va hemma från förskolan, med mormor. Hon hade tydligen vart lite hängig och snorig igår så....
Här hemma har hon då inte vart de! så imorrn får de bli förskola igen.. 

När jag kom hem så planterade vi blommorna, på riktigt =) 



Tacka Dotter för dom suddiga bilderna. hon skulle pilla på linsen. 
Sen fick vi träffa söta vovven.
Så söt!


Vi tog även en tripp ner till Hemköp med bror Simon. 





Blinka lilla stjärna.... Det senaste :)










1 kommentar:

  1. Oi ihana Juliette=)! Me Veetin kanssa sua ihaillaan!

    SvaraRadera