bild

Photobucket

torsdag 12 maj 2011

Kvack kvack


Efter jobbet idag tyckte jag att vi kunde dra till Vikingagården Gunnes gård med dotter och Mormor. 
De va tyvärr inte öppet, vilket jag borde förstått. De är ju vardag och klockan va över 16. 
Aja, får väll ta dit dottern i helgen när dom har öppet helt enkelt :) 

De fanns en lekplats i närheten så vi stannade där istället och sedan åkte vi och mata Ankorna. 
Inte min favorit syssla kanske, men vad gör man inte för sin dotter ;) 

















I de sista klipper så kan man höra Juliette sjunga "mamma mamma se så stor jag är" 
Vad heter sången? vet att de är en barnlåt men minns inte namnet.....
Säkert nån ny från dagis. 

2 kommentarer:

  1. det är "Kalle anka satt på en planka"

    "... kalle anka satt på en planka ropade så här
    - mamma mamma se så stor jag är......"

    och jepp säkert en sång från förskolan, den brukar uppskattas där!! ;)

    Juliette är så himlans gullig!!! =)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Ina!
    Vi va ju och matade ankorna, så nu förstår jag varför hon började sjunga den :)

    SvaraRadera