bild

Photobucket

lördag 28 maj 2011

På Språng

Hela dagen har vi vart på språng.
Vi skulle iväg till IKEA för att införskaffa en ny säng åt dottern.
Hejdå spjälsäng, Hej växasäng!

Fick nästan en liten tår i ögat när jag skruvade ner hennes bebissäng..

Allt förutom madrass fanns på Ikea nr1. Slut! Blev rätt så irriterar!
Så de va bara att åka till Uppsala för att köpa den där. Tur att deras inte var slut!
Efter Ikea besöken for vi vidare till min farmor och farfar. Lilla Chanel är på besök hos dom från Tyskland.
Min Lilla söta Kusin. :)

Innan vi drog så ville fröken äta frukt. Och hon bara ÄLSKAR hatten. Vill verkligen inte ta av sig den.
Så varför bråka om en sån sak. Bara att ha på den.. Lite söt är hon allt i den :)




De här va Juliettes favorit säng. Kände dock att vi kanske skulle köpa nån lite mindre :)








Chanel




Jag, Juliette, Chanel, och min farfar och farmor :)

Mamma, jag, juliette, chanel och farfar

Tadaa, här är den nya sängen =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar