bild

Photobucket

onsdag 25 maj 2011

Njuter av denna morgon

Jag bara älskar sånna här dagar.
Ingen bråttom eller stress. Får mysa lite extra med dotter.
Hon väcker mig så sött av att säga "mamma, mamma, mamma" Sen sträcker hon upp armarna för att demonstrera för mig att nu är de dags att sträcka på sig. Hon har lärt sig att jag sträcker på mina armar innan jag går upp.

Sen gör vi dom vanliga sysslorna som att "kissa" i toan. (hon gör det inte än, men hon vill sitta på toastolen)
en bra början helt enkelt =)

Idag fick hon välja kläder själv. Lila byxor, rosa kjol på de, och en (HEMSK) tröja med glitter, blommor och rosetter på. sen vill hon ha något konstigt på huvudet. Hon ser ut som en söt påskkärring.
Man får se ut så när man inte behöver gå på dagis på morgonen :)

Sen blev de frukostmys framför bolibompa.
Nu leker hon och sjunger så fint till barnlåtar.

En perfekt start på dagen!

Hon är den finaste gåvan jag någonsin fått. Juliette är mitt allt.
Kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar