bild

Photobucket

tisdag 17 maj 2011

dunk dunk dunk

Nu är de så att jag känner mig lite konstig.
Vaknar upp, och de känns som att jag inte har någon arm kvar på den högra sidan.
Den har domnat bort. Ska ändra ställning, AAAAJ så ont de gjorde! brändes till i ryggen, men mest ont gjorde de vid skulderbladen typ. Tog mig trots allt upp ur sängen, skulle dricka lite. AJ igen, gör ont nånstans i ryggen när jag sväljer.. wtf?!?!

Kan de vara hjärtat, nån muskler som sitter i kläm eller inflammation, stress relaterat kanske?
bara sovit konstigt är nog de mest sannolika...

Nu ska jag försöka få i mig lite kaffe. Jag som skulle städat och grejjat innan jobbet!
De löser sig :)


ha nu en underbar dag.

Ps 1. saknar min dotter så de gör ont...
ps 2. skriver detta med ena handen bara. duktiga mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar