bild

Photobucket

fredag 27 maj 2011

Jäkla Apa som kommer och förstör frukosten!

Min dotter har alltid tyckt om gurka.
Hon bad om att få gurka till frukosten. jag skalade gurkan som jag brukar, (för hon äter inte med de gröna på här hemma) och så skar jag som alltid. hon stoppade i sig några. Helt plötsligt tittar hon in i skålen där gurkskivorna ligger och börjar säga "apa, apa, apa..."
Jag förstod ingenting. sen säger hon "blääää" Hon tar fram en av skivorna och fortsätter med att säga "apa".



Kan ni se ögonen och munnen?? haha Detta mina vänner är Juliettes Gurk-Apa.
Efter detta så ville hon inte äta någon mer gurka. Hon bad om en banan istället :D


Undra om hon kommer vägra gurka nu framöver???

Ps. en av hennes "favvo" djur verkar nämligen vara just apa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar