bild

Photobucket

söndag 10 april 2011

La mig just i sängen. (sitter upp i sängen) Hmmm varför säger man att man lagt sig, fast man inte ligger ner än? 
Är jag ensam om att säga så?

Missade bb-live idag. shit, har missat bb två gånger denna vecka. vad är de som händer?!
Ska sätta igång den snart...

De blev en trevlig promenad efter jobbet, med trevligt sällskap. :) 
De va grymt länge sen man gick på en rolig promenad med massa skratt och allmänt snack om allt typ. 
De värsta och roligaste måste nog va de att man inte vill att promenaden ska ta slut. Så man sätter sig på en parkbänk vid en fotbollsplan och snackar vidare (som man gjorde när man va liten haha) 
Ni kanske undrar varför vi inte gick in? Nä för vi bestämde oss för att vara ute haha 
Så mina kvällsplaner vart inte förstörda fast att jag jobbade kväll.. (skrev om det i tidigare inlägg lite kort)

Nä nu ska jag prata i tel en stund och sen blir de bb (sova) 

natti natt








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar