bild

Photobucket

söndag 3 april 2011

Kanelchock!

Fick bli lite bullbak, efter vilan. Jag tycker att det är kul att baka med dottern. :)
Allt gick super bra, eller nästan. Dottern fick för sig att hälla i sig kanel. Munnen va full av kanel!
Hon fick panik, och bara skrek! Jag tror att de brändes rätt ordentligt på tungan. Stackarn!
Kan kanel brännas i stora mängder?
Hon vägrade dricka till en början och ville inte att jag skulle skölja rent i munnen.
Det va en utmaning måste jag säga. Men till sist fick jag bort all kanel.
Efter några minuter var hon lugn igen och ville lyssna på "umpa umpa" (tänk om jag hade en liten liten apa....)










1 kommentar:

  1. Hehe, kanel är jätteweird att ha i munnen i stora mängder. I en tävling har jag ätit 1 msk kanel en gång, och det var katastrof, det blir liksom bara en stor beläggning i hela munnen, vidrigt och svidigt :( stackarn.. :) men det gick ju bra sen iaf :D

    SvaraRadera