bild

Photobucket

tisdag 26 april 2011

Härliga morgon

Vaknar upp av att dotter vill bada, kl 6! Vi som skulle upp 7.00...
Hon sitter i sängen och säger "mamma mamma mamma mamma mamma kyypy, mamma kyypy"
(Kyypy = Kylpy = bada)
Underbart! eller?

Sen kommer vi till kläder. Jag brukar ta fram hennes kläder redan på kvällen för att slippa stressa på morgonen.
Men nu på morgonen ville hon inte ha dom kläderna. totalkatastrof! haha så då böt jag, men då blev de för mycket lila. så jag böt igen men den kjolen va lite för stor och inte alls hennes stil av klänning så de fick bli ett till byte. mycket fint tyckte jag. Men de tyckte visst inte hon. Hon valde att kladda ner tröjan med tandkräm!
så nu har jag lite ångest. Min tös har en tröja på sig på dags där man kan se tandkrämsfläckar.
(försökte få bort de och hade tyvärr inte tid att byta igen) fy så elak jag känner mig!
Sån är jag haha

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen en snabbis till centrum för att köpa nya örhängen till dotter.
Hoppas Guldfynd har något fint som funkar på en sån liten....  Sen ska det jobbas kväll!

Ha nu en underbar dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar