bild

Photobucket

fredag 15 april 2011

inga bilder inte

Gud vad dålig jag har vart på att fota denna vecka.
Fast jag har ju haft en sjukling här hemma så då vill man ju kanske inte bli fotad? =)
Hon mår bättre nu, Lite snorig och hostig än dock men inte alls som tidigare! skönt! Ingen dagis för lillen på hela veckan alltså, läkarn tyckte att man skulle vara hemma med henne dom tre första dagarna när hon börjat med bricanyl. Skulle nämligen ta upp till tre dagar innan man märker nån större skillnad. Och så kan de finnas biverkingar som oro, hjärtklappnigar, hyperaktivitet... tur att hon inte fått något utav de! För då hade jag slutat med medicinen bums!

Känns grymt jobbigt att jag har behövt Vabba denna vecka..Första riktiga veckan liksom.. Hoppas verkligen jobbet har haft förståelse för detta.... Men på måndag är jag redo igen!
För vad ska man göra när dottern är sjuk! Och givetvis går ju hon först. Så förstå mig rätt :)

Väntar på att lillen ska vakna så vi kan gå ut och få lite frisk luft i solen. En lugn promenad skulle funka.

Ja just ja, drömde värsta drömmen inatt, och vakna av en hemsk huvudvärk! uch för sånt.. Onödig information? yes! :)





1 kommentar:

  1. du får ju byta min länk! ;)
    äsch! dom visste att dom anställde någon med barn så det är smällar dom får ta. Dom förstår nog :) Du kan ju visa framfötterna lite sen och ta några extra tider om dom behöver hjälp :)

    SvaraRadera