bild

Photobucket

tisdag 5 april 2011

God morgon...

Hej ni,
Idag är jag grymt tidig med att göra ett blogginlägg.
Börjar jobbet 7, och så e jag klar med morgon sysslorna. Så varför inte skriva nått ointressant här :)

Igår fick ni va utan mina inlägg, buhuuu.. ;)
Jag va på planeringsdag med jobbet. Vi åkte till Mariehamn och hem. Det var en givande dag. :)
Har ju blivit anställd nu!! =) Så gött. Så denna vecka jobbar jag mina sista vikariepass och på måndag sätter jag igång "på riktgt" Gissa om jag e glad :D

Vet ni, jag är ute efter en parfym. som inte finns att få tag på! har hört i ryktesvägar att de enbart finns två exempar här i sverige, och min vän har den ena! Undra om detta verkligen stämmer??
Det är en coco chanel parfym. jäkla skit också!

Nä nu måste jag rusa till bilen, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar