bild

Photobucket

lördag 2 april 2011

full rulle...

Tittade ut i morse och kände fyyyyy. Grått och trist! 
Men efter lite frukost vart jag genast gladare :)

Bestämde mig för att möta upp min mamma, för att sedan gå och mata ankorna vid stationen. 
Detta gör jag inte själv!!! Jag är GRYMT rädd för dessa djur. Och det kan jag ju inte visa för dottern. 
Juliette tyckte att det var jätte roligt att mata dom. Hon gillade även när dom följde efter henne.
Tyvärr så blev hon väldigt ledsen när brödet tagit slut.  
Efter ankbesöket så bestämde vi att vi skulle gå och hälsa på min moster som bor i närheten. 
Där va även mina kusiners barn, vilket va super kul. 
Efter det blev de en sväng till centrum för en fika. Det va lite små jobbigt för mig. 

Hade verkligen inte klätt mig eller sminkat mig lämpligt för ett centrumbesök samt att Juliette hade Lila byxor, rosa tröja och röda gummistövlar på sig. Mitt hår ska vi inte ens ta upp! haha ytligt det här blev nu då =)

Sen fick de bli hem för att laga middag samt lite fingerfärgs-målning med mormor.  :)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar