bild

Photobucket

onsdag 6 april 2011

Hunk sökes!

Sitter hemma hos Jejje och myser. Vi har en varsin dator framför oss och är väldigt sociala haha
Man behöver inte alltid babbla på i hundra, ibland kan det vara skönt att "bara vara". :)

Snart är de BB-time. wihii.. Undra om man skulle palla trycket av att vara inlåst sådär. Utan någon som helst kontakt med sin familj och vänner..

Vi har faktiskt haft en rätt intressant diskussion i dag som löpt på under dagen.
Kärlek, och killar. Både jag och Jejje är singel mammor. Och båda söker kärlek. Vilket är normalt :)
Vi funderar på hur man ska gå till väga för att hitta "the one".
Vi båda har dejtat och lärt känna någon, men nånstans blir de alltid fel.
behöver inte va oss felet ligger på (alltid), kan ju även vara så att vi träffar fel typ helt enkelt.

Vi springer inte ute och partajar så värst mycket, och jag har svårt att tro att man skulle kunna hitta sin drömhunk på fyllan. kanske kan jag ha fel??
Nätdejting, hmmm är lite feg för det. men visst är jag med i nån dejtingsajt cch skriver med några trevliga typer.. De kan ju inte skada att kolla läget där? haha
Kanske hemköpskön? Vem vet, min drömprins kanske står före mig i kassan.
Detta är väldigt frustrerande.... Och nej vi är icke desperata haha :)

Vem vill inte ha lite kärlek liksom? ;)

Jejje och jag











2 kommentarer:

  1. Såg reklam på teven igår att dom söker deltagare till Ensam mamma söker;)
    Och dom blir ju alltid bjudna på en resa så då får ni en gratis semester i sommar på köpet :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe, ser att Linda här ovan skrev precis vad jag tänkte skriva.... Sök till Ensam mamma söker vet ja!!!
    PS. Jag behöver ej låna stolen. Tar & lånar den från samma som vi lånat hoppgungan av så blir det enkelt... Tack ändå!!!!!
    Trevlig helg!!!

    SvaraRadera