bild

Photobucket

lördag 18 juni 2011

Tror jag är lite grinig idag....

Sitter och väntar på att klockan ska slå halv så jag kan dra mig mot bilen.
God morgon föresten! Hoppas ni sovit gott

Nu är det så att jag fuskat  lite imorse.
Jag åt lite yoghurt till frulle. Har jag ångest för detta eller inte? vet ej...
Min kropp håller på att protestera lite just nu. Den vill inte som jag vill helt enkelt.
Som jag skrev igår så har jag fått väldigt ont i mina ben. Vaknar x-antal gånger inatt av att benen domnat bort.
Nu känner jag att mina armar fått denna jäkla "träningsverk".
Ni skulle se alla mina blåmärken på benen. Inte kul alls... Nu överdriver jag inte.

Asså shiiiit vad jag klagar! Kan tänka mig hur jäkla trist och negativ jag låter.
Men de är så att jag blir lite frustrerad över detta.
Och så är de även så att detta är min blogg och jag får väll skriva om vad jag vill här ;)
Vet att jag tjatat om denna diet litet titt som tätt.... Vet även att det är tråkigt att läsa om.... men äh då =)

Är nog på gränsen av att ge upp. Tror inte att jag gör detta som man ska.
Hur ofta har jag käkat kött/kyckling eller fisk denna vecka igentligen?? hmmm typ noll gånger...
Vad har jag då käkat kan man undra? typ Lite lite ost och ägg... Inte ok.

Jag lovar er att det kommer bli mycke roligare inlägg från mig efter denna.
Dotter kommer ju idag! =)

Läste just igenom vad jag skrivit, PATETISKT är ju bara förnamnet. haha
Tror jag är lite grinig såhär på morgonen.. ;)

Sorry =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar