bild

Photobucket

onsdag 1 juni 2011

Jag, klagar?! Aldrig ;)

Jag blev sjuk. Irriterande!
Igår efter en heldag på jobbet kände jag mig ingen vidare alls. typ som att jag blitt överkörd av en traktor.
Som tur fick jag "tycka synd om mig" sällskap hit hem på kvällen. Toppen. Kunde inte blitt mycke mysigare :)
(hoppas inte han blir smittad av mina dödsbaciller) woops :D

idag känner jag mig fortfarande allmänt hängig och rösten tycker om att svika mig.
Tog en liten promenad ner till affären, OMG vilken pina!
(tycker ni att jag överdriver nu?) hahahaha

Blev lite rastlös här hemma och grymt sugen på cocos samt choklad så de va bara att ställa sig i köket för att baka chokladrutor med tosca. Det går ju så fort att kasta ihop.
Jag vet att man inte ska stå i köket när man är snorig, febrig och hostig. Men de är ju bara jag hemma nu så då får man :)

Nu blir de soffan, C-vitamin, alvedon och på med nån film.
Blir lite deppig när solen är framme och jag gömmer mig inne. Men vad ska man göra....

Massa bacillkramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar