bild

Photobucket

söndag 12 juni 2011

Hej alla där nånstans...

... Här har det vart fullt upp hela helgen!
Haft finbesök av morbror, morbrors fru, kusin, kusins man och deras barn här från Finland, över helgen.
Även underbara släktingarna (kusiner och deras familjer) från trakterna var här och hade de trevligt.
Det har vart helt fullspäckat från tidig morgon till sena kvällen.
Har tagit massa bilder. Men jag läggar ut dom först ikväll. Hinner inte nu på morgonen.

Snart ska jag väcka min älskade dotter som sover så sött. Dags för förskolan och jobbet för min del.
Men kastar fort in lite bilder från igår.

Jag gillar verkligen att lära känna nya människor.
Har fått väldigt bra kontakt med Karem, mamma till söta Eduardo.
Han går på samma avdelning som Juliette på dagis.
Så igår valde vi att först ta en liten runda ner till centrum för att köpa lite nya kläder och sedan blev de fika och kolla på ankorna.
Jätte trevligt!






Nej, nu hinner jag inte skriva mer. Väcka dotter!
Bilder från helgen dyker upp ikväll :)

Ha nu en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar