bild

Photobucket

onsdag 15 juni 2011

Tredje dagen...

...utan Kolhydrater.. Har inte stoppat i mig något som helst som har de minsta kolhydrater i sig.
Tänkte testa "Low carb high fat-kosten".
Lite små bökit har jag märkt. Har typ ingen som helst fantasi just nu när de gäller vad jag kan stoppa i mig.

Jobbigaste just nu är brödet. Jag får inte äta någon bröd alls. Inget socker i kaffet heller.
Potatisen ska vi inte ens tala om!

I två veckor ska jag köra sten hårt! De är tydligen då man rasar ner i vikt som mest. (enligt de jag läst och hört) Vissa rekommenderar tre veckor utan kolhydrater.
Sen får jag börja inta små mängder kolhydrater. Och hålla mig till de..

Håll nu tummarna mina kära läsare på att detta kommer funka. Detta måste funka!
Just nu känner jag mig hungrig och har ont i huvudet.. Men de går över =)

Lägger in fyra mycket bra finska låtar =) Kunde inte välja en utav dom...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar