bild

Photobucket

fredag 3 juni 2011

Soligt värre

Idag orkade jag inte vara sjuk nån mer!
Tänkte att nu jäklar är solen framme, de kan ju inte skada att man går ut och njuter av den lite?
Så som jag ligger och tar de lugnt på soffan här hemma så kan jag väll ligga ute och ta de lika lugnt...
Feberfri idag och allt ju.

Gick iväg till vännen/nästan grannen Girly ( http://girlysworld.blogg.se/ ) för hon älskar verkligen solen och lär garanterat ligga ute på gården och steka! Jag hade nästa rätt, hon skulle ut och sola men låg inte där än..
Vi låg väll i solen ett tag, sen gick jag vidare till nästa granne/toppen vännen Jejje och fortsatte solandet på vår gård. Helt underbart!
Man kände väll sig inte helt frisk trots allt, ibland vart det kallt och ibland vart de varmt. Drack enormt mycke vatten! Sen kom jag på att man kanske inte ska ligga i solen så värst länge och steka när man har en dunderkur av penicillin...

Helena (girly) har masserat sig själv.. vet inte om jag vill bli de av henne! 



Lunch
Sötaste Flya 
Chillaaa

mina ben


Nu ska här sovas, och imorrn blir de tillbaks till jobbet! Skönt :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar