bild

Photobucket

lördag 18 juni 2011

Detta var ju kul

Nu är de så att jag ska upp om 7 timmar och jag känner inte för att lägga mig just nu.
Sitter dock redan i sängen.

Har kommit fram till att denna vecka har vart en riktigt trött vecka. Skulle typ kunnat somna vart som helst.
Så förlåt alla ni som fått umgås med en uber trött och trist person. :)
Tror att de har med min diet att göra. Har även idag fått väldigt ont i mina ben. typ som träningsverk. Nej, jag har inte tränat.

Har för mig att jag läste de på nån sida. Alltså att man kunde bli grymt trött, lätt irriterad och få ont i bla benen.
Men hur går de ihop undrar jag nu???

Nej ni, jag får väll ta och sätta igång en film och somna inom 5 min säkert.
känner mig som en riktigt pensionär just nu :)

Ja just ja, Underbara Rebecka och jag har lekt ikväll. Hon fick äran att färga bort den hemska utväxten.
tusen tack du underbara! :)

Har även funnit dagens förälskelse.
Här kommer den, lyssna och njut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar