bild

Photobucket

måndag 21 maj 2012

Träning är ju kul. Varför slutade jag ens när jag tränade som "mest"...
Nu känner man sig verkligen som en gammal rostig sak som aldrig vart i en träningslokal förr.
Fyy skäms Tiina!

Har nu börjat träna igen. Ett "ont" måste helt enkelt.. Kul att även Minna är så på :)
Jag och min kropp rasar ju snart ihop om jag inte gör något åt det.

Har även den senaste tiden mått rätt så illa utav hur jag FAKTISKT ser ut (utan kläder),
INGEN VACKER SYN! Lite extra kilon här och där. daller daller daller...
Ni som vill kommentera detta, knip igen!
Det är min tjockis kropp som håller på att rasa ihop, och jag ser den dagligen. Punkt!
Hatar verkligen komentarer som "nämen tiina du är inte tjock" "Jag är tjockare...." etc etc etc...!

Det är mitt eget fel, helt klart. Jag tycker ju om allt det goda! Så nu kanske jag kan hitta nån balans...
Tänker inte sätta massa stopp för allt gott. Tänker definitivt inte sluta med Coca-colan. För det Klarar jag helt enkelt inte av. Men allt med en måtta plus träning på de kanske funkar.

Idag skulle jag iväg och träna, men kroppen ropade efter VILA! Man ska nog inte börja så hårt på en gång?
En dag vila får man väll unna sig? Har just nu så ont så ont, så ni anar inte. Träningsvärk from hell!
Igår körde vi rätt så "hårt" på gymmet... Jag som inte ens gillar att gymma! Varför har jag inte gillat det? Det som är så kul :D

Imorrn kör vi igen! Jag är redo för att laga min trasiga kropp :)
go go go





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar