bild

Photobucket

måndag 14 maj 2012

Smile

Idag ska det "hälsas på" hos doktorn igen.
Borde få VIP-kort snart, fram med rödamattan, Tiina is in the building...
Riktigt så lyxigt är de tyvärr inte, inte för fem öre faktist.

Nu till något helt annat.
Varför ska jag alltid vara en riktig djävul på morgonen? De är inte OK!
Tycker helt seriöst att jag är grymt jobbig och dryg när jag vaknar.
Aldrig kan man vakna upp och vara pigg och glad på en gång. skumt de där..
Ge mig en timme i tystnad, lugn och ro på morgonen. Sen är jag redo för dagen :)

Tror de har att göra med att jag inte sover så värst bra.. Visst sover jag, det gör jag. Somnar tidigt de gör jag med. (är ständigt trött!) Men jag sover inte bra för de..

Inatt vaknade jag av att det kändes som att hjärtat slutar slå.
Hjärtat slog helt i otakt, om man kan säga så? Benen och armarna var helt bortdomnade, Kändes som att jag hade värsta trycket i huvet...
"Jobbigt läge" som Juliette har börjat säga :)

Aja, nu är jag rätt så pigg. Har fått i mig kaffe och frulle så.  *GÄSP*
(och där kom gäspen)

Denna bild är ju så skön!
Kanske man skulle hänga upp en sån här i trappuppgången eller hissen?



1 kommentar:

  1. en sådan ska jag sätta upp på min dörr ;)
    pöss Girly

    SvaraRadera