bild

Photobucket

torsdag 10 maj 2012

Kvällsbus innan läggning

Juliette är helt såld i Zippen. Vilket är väldigt bra tycker jag! =)
(Skulle ju va grymt jobbigt om de inte funkade mellan dom två..)

Juliette vill verkligen ha hans uppmärksamhet typ heeeeela tiden, Så de blir en hel del bus mellan dom två.
Minns att i början av min och Zipps relation så va de en hel del svartsjuka inblandat från Julles sida.
"Inte Zip, bara Mamma" va en väldigt vanlig mening.. Men nu kan det istället låta "bara Zippen, inte mamma"

Igår hyschade hon åt mig när jag bad dom (henne) lugna ner sig lite med busandet för det var ju snart dags för kvällssaga och läggning.
Haha de var nog de värsta jag sett. Ni skulle sett henne göra de :D















1 kommentar:

  1. Hej. kolla din mail på fb. Jag har inte rätt nummer till dig tror jag!/ Liselott

    SvaraRadera