bild

Photobucket

torsdag 31 mars 2011

Pannkaka med sylt på...

Idag har jag gjort något som är så fel utav mig!
Dottern fick pannkakor till middag, vad hände liksom?
Jag som alltid (ALLTID) tjatar om att man INTE kan äta endast pannkakor till middag. Det är INGEN middag.
Hon vart nöjd iaf :)

Fast grejjen är den att jag gjorde crepes (bror ville ha de till middag), och kräsen som min dotter är när de gäller mat så visste jag redan att hon inte skulle äta de. Så därför fick hon pannkakor med sylt och massa socker på.

vad har hänt idag då förutom de? jobbat, hämtat dotter, lekt och myspyst. En helt vanlig dag helt enkelt.
Skulle iväg och träna Zumba, men vart har jag gömt mina träningsdojjor?? Illa, när man inte hittar dom!
Beach 2011 vad är det?? haha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar