bild

Photobucket

lördag 26 mars 2011

Gäsp...

Nu är jag grymt trött, får nog bli en tidig kväll i säng med en film att somna till...
Är lite stressad över att man ska ställa fram klockan inatt! Har ju en gammal mobil nu så jag vet inte alls om de e nån automatisk grej eller ej.. SHIT tänk om jag försover mig till jobbet imorrn bitti?!

Folk runtomkring mig brukar klaga på att jag alltid ska stressa. Undra varför?! hahaha

Idag har jag jobbat, så min mor fick en heldag med Dottern.
Gissa vad dom gjorde. Dom drog på utflykt till Arlanda! haha Dottern har hamnat i en "flygplans-fas" så hon va grymt nöjd och super glad :D
"titta titta" och "woooooom" (vifta uppe i luften med händerna som ett flygplan) va hennes favvo ord tydligen :)
Hade så gärna velat va med, men behöver verkligen jobba denna helg...


Flygplan

Visst ser min lilla älskling ut som en pojke här? :)

Hamburgar-lunch

Ketchup 

Glassigt värre :)

Här leks det flygplan. 

Här tittas det på flygplan

mmm så gott

Nu kom jag på hur jag löser stressmomentet med klockan. Jag får helt enkelt sätta klockan på extra tidig väckning för att va på den säkra sidan :) Sätter jag den på 5 så måste ju klockan antingen vara 5 eller 6. gud så smart jag är ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar