bild

Photobucket

torsdag 8 mars 2012

Så det så

Lite nervig inför dagens sjukhus besök med mig själv som patient..
En lite tripp till S:t Görans Neuro center. Hoppas hoppas att de går bra.
Klart de gör, ska ju bara ha samtal idag tror jag. Sen vet jag inget mer.

Mina så kallade "kramper" skall utredas. hmm...
Kan tydligen vara allt från att nån blodkärl från huvet har brustit, Epilepsi, Nerver som sitter i kläm eller kanske sömnparalys?? Det blir säkert bra! ingen fara här inte :)

(fast måste erkänna att det är lite kusligt när jag får det jag får, vad de nu än är)

Min diagnos är nog stress och skit nerver i kläm, punkt slut


Hur kör man till St göran?? Blir stressad av att inte hitta dit ju, hoppas de inte är massa trafik ute! wooop

1 kommentar:

  1. Så du har fått tillbaks till körkort iaf då!?! Hihi...
    Lycka till!

    SvaraRadera