bild

Photobucket

tisdag 20 mars 2012

Blodbad

Det känns nog lite bättre idag.
Så länge jag inte gör några snabba rörelser så är det helt ok.

Vaknade till väckningen kl 05.00 i fredags. Skulle gå upp, ta fram kläder till dotter, väcka henne...
*knivhugg* i magen. AJ! Kan inte stå rakt, knappt gå. tar mig tillbaks till sängen och väcker kärleken.
Så jäkla ont alltså! Ringer jobbet och bölar i luren att jag inte kan jobba, kan inte ta mig upp ur sängen.

(Inbillningssjukan (HYPOKONDRI) tror jag. Vad är de för fel på mig nu då?! Alltid är det nått....)

Så komiskt att mamma skulle komma just denna morgon och stanna över helgen. Tack gud ;)

In till sjukan då.. Blir undersökt rätt fort och efter de är jag inskriven på avd. Skulle ligga på observation, men det ledde till akut Operation. Hade blödning i buken pga cystor och blödningen ville inte sluta.

I söndags fick jag åka hem.
Blir hemma denna vecka från jobbet.
Ska bara ta de lugnt, inte lyfta eller bära tunga saker..  bla bla blaaaa....

Hoppas verkligen man slipper allt elände nu!

Tack alla underbara som hjälpt och ställt upp för mig med min kära dotter.
Känns otroligt tungt och jobbigt att jag inte själv kunnat ta hand om henne.
Hatar verkligen att be om andras hjälp, Tiina kan själv! Ni är guld värda.

Fint blåmärke man fått av alla stickningar

Nytt blåmärke på g

Dom gick in från tre ställen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar