bild

Photobucket

fredag 13 januari 2012

Tålamod tålamod...

Har just Kommit fram till att jag inte har någon tålamod alls. Vad är det liksom?!
Tur att Zip har de då...

Nu har han kämpat med skit modulen som man ska ha i tv:n för att se alla kanaler.
Men de vill inte riktigt funka som de borde! Massa inställningar hit och dit, helt onödigt enligt mig.

Om jag fick bestämma så skulle tv:n redan åkt ut och modulen med för den delen!
arg man blir när saker och ting inte funkar på en gång....
Herre gud att folk ska komma på så komplicerade saker..

Ska nog uppfinna något som folk förstår sig på.

Shit vad negativ jag vart dom senaste dagarna, har ni märkt de? ;)
Men så fort jag blir helt kry så blir nog min sinnesstämning de med ska ni se :)

Nu ska jag norpa åt mig en kram eller två




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar