bild

Photobucket

torsdag 12 januari 2012

stackar mig då

Idag har det vart en riktig "tycka synd om mig själv" dag.
Febrig redan igår, men idag va de faan illa!
Vaknar av att jag mår grymt illa. (inte kräksjuka illa) Sen kände jag lukten av pojkvännens kaffe och mådde ännu värre. Men kräktes icke. Kroppen ville inte hänga me alls. Upp iaf för att lämna dotter på dagis.
Tadaaa, mega feber här alltså!

Hade tid hos doktorn idag (inte pga de här) så de va bara att ta sig dit. Inget positivt därifrån heller.
Aja, de är en helt annan historia.

Efter besöket så fick de bli sängen heeela långa dagen!

Nu ska jag ligga på soffan och kolla på när kärleken och bror fixar med nya tv:n.
Samsung 55" led tv wihii :)

Shiiit vilket tycka synd om mig inlägg de blev! ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar