bild

Photobucket

tisdag 8 november 2011

Ledsen eller glad, det är frågan....

Idag när jag hämtade min dotter från dagis så fick jag några teckningar hon gjort.
Jag tycker att det är jätte kul, och sparar varenda än! köket är fullt utav fina teckningar..
Men idag blev jag CHOCKAD! Blev nog även lite ledsen.


"Mamma är ledsen, gråter" 

Just så står det på teckningen. Juliette hade tydligen sagt det till Dagisfröken när hon frågat vad Juliette ritat. 
Min dotter har aldrig sett mig gråta eller vara ledsen, så vart fick hon det ifrån? 

Tog upp detta med fröken, och hon tyckte inte att de alls va något att bli chockad eller ledsen över. 
Livlig fantasi kanske??

Men sen fick jag även en annan teckning vilket gjorde mig gladare :) 


"Mamma lagar köttbullar" 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar