bild

Photobucket

onsdag 9 november 2011

God morgon!

HEEJ!

Tiina är värsta tidigt på jobbet idag. Det händer inte allt för ofta.
Idag vaknade jag lite extra tidigt för att hinna med alla morgonsysslor innan det är dags att röra sig mot dagis med dotter.

Så skönt att slippa stressa på morgonen, vilket jag oftas lyckas göra..

pussar och kramar dotter, vinkar vid fönstret och gör mina "roliga" grimaser så att Juliette får skratta lite.
Sätter mig i bilen och ser att klockan är typ 06.50. Då får jag för mig att jag kanske skulle börja kl 08.00 istället. Ringer till jobbet för att antingen säga att jag kanske blir 1-2 min försenad eller så blir jag förtidig. :)

Shiit, jag han med att tanka och fylla på sånt där vatten man ska ha i bilen för rutorna.
Hatar att köra bil om rutan är lite smutsig btw!
Hoppas jag fyllde i rätt hål? hmmm..  stängde jag locket efter mig till behållaren dit jag hälde vattnet..

Frågade föresten OKQ8 gubben vart man skulle hälla de nånstans. Han ritade symbolen åt mig.
Kändes nästan som skattjakt när jag försökte hitta rätt... Det kallar jag bra service. :)

En kopp kaffe nu och lite aftonbladet, sen är jag redo!

ja just ja, ska på brandutbildning idag.... Kanske skulle blitt brandman istället?


2 kommentarer: