bild

Photobucket

onsdag 20 juli 2011

Mysdag

Mysdag med dotter och med mig själv. :)
Började dagen med en liten utflykt med Emelie och hennes söta Thindra.
Vi tog en promenad ner till Gunnes gård för att kika lite på djuren som finns där. Blev även lite pick-nick mitt ibland ko-skiten...

Efter det så gick vi vidare mot Centrum för lite små shopping. Mor min kom dit för att sno med sig dotter så jag kunde gå och pyssla om mina naglar. Dom blev så fina så, vi får väll se hur länge jag ha långa tjusiga naglar....

Nä jag kom hem så åkte vi iväg till Kairo för att svalka av oss lite. Det har ju vart så varmt idag. Men ack så skönt! Vattnet var dock lite kallt enligt mig...

Stenar är kul

Säkert en rabies-sjuk höna.... Såg inte så mysig ut




Emelie och Thindra



Pannkakor under picknicken


Svalkande skönt


Juliette och Bajs

Känna efter lite med en pinne






Thindra och Juliette 


Naglarna och ett par gamla händer

På väg till Bilen. Vägrade ha vanliga kläder på sig

Här springer vi ner till vattnet

Mormor och Juliette


2 kommentarer: