bild

Photobucket

tisdag 19 juli 2011

Blombud igen :)

Idag blev jag gammal.. Eller nästan gammal iaf :)
Förmiddagen var fullbokad med lite läkarbesök etc...
När jag kommer hem så ser jag att jag har värsta mega blombuketten utanför dörren.
Herr (eller fru) blombud har visst vart och hälsat på IGEN...

Fick ont i magen och blev irriterad. Inte igen tänkte jag. Nu räcker det..... Otacksam, kanske?
Jag går in och öppnar upp buketten för att se vad de är för blommor denna gång.
Värsta maffiga, feting-stora bukett kommer fram!
Sen ser jag kortet. De va icke kul att läsa! Fel namn stod ju på.. Ville inte ha blommor från denna person!
Nu låter jag RIKTIGT elak, jag vet. förlåt! Har haft lite humörsvängningar har jag märkt...
Förlåt igen....

Ringer upp Zippen och är grymt irriterad. Förklarar för honom hur hemska blommorna var och att dom luktade. Tror även att jag nämnde något om att jag skulle kasta ut dom?
Allt detta för att fel persons namn stod på kortet!

Men sen kom de fram att dom va från honom. WOOOPS!
Då blev blommorna genast väldigt fina, helt underbara! Och doftar gott gör dom med :D
Han ville ju bara driva med mig lite, jäkla TÖNT! :D



Dom va mycket fina! PÅ RIKTIGT! :) 
(hoppas nu att dom är från han, som han säger haha) 


Ps: nämnde jag att jag haft humörsvängningar den senaste veckan? :)

1 kommentar: