bild

Photobucket

torsdag 16 februari 2012

kööör

Då är denna dag snart slut.
Tröttheten börjar sakta men säkert komma, dags att lägga sig kanske och glo på lite "House".

Har märkt att min dotter börjar bli svår väckt på morgonen.
Hon ber mig släcka lampan (en liten en som sitter på väggen) Kastar sin snuttis för sina ögon, vänder ryggen och säger "hej då mamma" Men nu har jag kommit på ett bra knep. Säger jag "Alfons" så åker snuttisen åt sidan.
Hon sträcker sig sådär ur gulligt, och vill att jag sätter igång Alfons Åberg. haha

En super trött Juliette på väg till dagis. 

En till rolig grej jag måste dela med mig av. 
Att köra bil med henne är kul! Så fort jag stannar med bilen, typ vid rödljusen så säger hon "kör mamma, kööör" Sen sätter hon igång med att säga "yo yo yo" och gungar upp och ner med handen.  
haha Här får man inte stanna liksom :) 

Nej ni, nu blir det House. 


1 kommentar: